nedelja, 1. februar 2015

JANUARY 2015 FAVORITES- makeup revolution

In tukaj je že mesec januar. Kako hitro čas beži kajne? Danes sem tukaj z novo objavico in sicer moji najljubši izdelki meseca januarja. Poskusila sem zbrati čisto vse ki sem jih ta mesec preizkusila, ni jih bilo dosti, saj sem bila z časom malce na tesnem, vendar sem jih vseeno našla :D !

1. Maskara od MAKEUP REVOLUTION - AMAZING LENGHTS.


To maskaro sem kupila izključno iz razloga, ker sem velika oboževalka znamke makeup revolution, kot že veste in ker rabim eno dobro maskaro za večji volumen, pa tudi za spodnje trepalnice. Ne dolgo od tega sem objavila sliko vseh maskar od maybelline, katere sem kupila in naj Vam povem, da se lahko skrijejo! Ta maskara je resnično najboljša! Se hitro posuši, trepalnic ne zlepi, jih lepo razporedi in omogči super nanos umetnih trepalnic.

2. MAKEUP REVOLUTION - Aqua eyelid primer


Nad tem izdelkom sem bila tudi zelo presenečena! Nikoli nisem uporabila primerja za obraz, kaj šele za oči. No danes sem ga končno preizkusila ( lahko boste videle tudi v mojem novem videu ) . Nanesla sem ga na že nanešeno senčko, zaradi tega, ker sem nanesla blešice in kot vemo so te '' najbolj poceni '' zelo slabo pigmentirane. No tale primer je iz vseh blešic res izvlekel super pigmentiranost, uau!! res sem bila presenečena! priporočam vsem ki se borite z slabo pigmentacijo!.


3. MAKEUP REVOLUTON-  ultra aqua brow tint 


Za obrvi uporabljam že od nekdaj samo barvico, ker sem z njo zelo zadovoljna. Omogoči mi enostaven izris oblike, ter popolno barvo mojih obrvi. Tokrat pa sem prvič želela poskusiti barvo za obrvi. Veliko sem brala na forumih in drugih blogih o tem, da so senčke ali pa barve dosti boljše. No, ja strinjam se 50% in sicer zato, ker tale barva je sicer temno rjava, pa vendar ima redčkast pigment ( kar me je zmotilo - poglej spodnjo sliko ), drugo pa s čimer sem zelo zadovoljna je enostaven nanos in prekrivnost, ter obstojnost!


4. MAKEUP REVOLUTION - iconic paleta


Kot zadnji top izdelek pa Vam končno lahko predstavim mojo novo paleto senčil z super pigmentiranimi senčkami! Juhuuu, do sedaj sem kot veste uporabljala SLEEK ( tudi super ), vendar sem končno našla še eno!. Barve so res dobro pigmentirane in se ne porazgubijo v čopiču, kar je zame najpomembnejše. V paleti najdete mat barve, pa vse do svetlikajočih :D. ( En namig- če želite doseči več pigmenta, uporabite tisti primer za oči! resnično pomaga ).


ne spreglej mojega novega videa v katerem sem uporabila vse te izdelke! :*









Ni komentarjev:

Objavite komentar