petek, 27. februar 2015

ESSENCE XXL kolekcija

Te dni me čaka ogromno nove kozmetike za testirat in ko testiram raznorazne izdelke iste znamke si vzamem čas in testiram samo eno. Danes sem se odločila da Vam končno pokažem in povem moje prve vtise o novi essence xxl kolekciji :D


Kupila sem si vse glose iz kolekcije, 2 novi šminki , pa 2 color tattoo kremni senčki ( ki ju še nisem testirala ). 

Najprej bom začela z glosi. MAT so me razočarali, saj MAT učinek pomeni da se na ustnicah posušijo in ne svetijo , no tile MAT glosi , se niso posušili ( v 1 uri ), imeli so mat izgled, vendar so ostali tekoči. Sama imam doma kar nekaj mat glosov iz kolekcije makeup revolution in tele niso ta pravi. Tiste ki ste že preizkusile prave mat boste vedele o čem govorim.

Medtem pa sem z ostalimi izdelki bila zelo zadovoljna. Šminki se po 3 urah še vedno nista zbrisali in nista pustili '' grudic '', zaradi tega mislim da jih bom kupila še nekaj :D. 

Prilagam še fotografije.
1. Essence XXL MAT pink gloss


2. Essence XXL MAT dark brown gloss


3. Essence XXL nude lipgloss ( skoraj prozoren, vendar rjav )

4. Essence XXL nude ( pink ) lipgloss ( tale je čisto prozoren )


5. Šminka Essence , odtenek 03 come naturally


6. Zadnjo šminko sem pa nosila včeraj ( na FB imam sliko iz ljubljane ) in jo obožujem !!

Essence odtenek 15 oh so mat!





Tukaj so vsi odtenki še na roki, slikani so povrsti kot sem jih testirala, razen zadnjega izmed glosov ki je čisto prozoren.












Ni komentarjev:

Objavite komentar