nedelja, 8. februar 2015

MUST HAVE OBUTEV 2015

Živjo punce!
Nedolgo nazaj sem pisala o trendih 2015, o barvi katera naj bi prevladovala v naši garderobi ipd. Tokrat pa pišem o obutvi leta 2015, katera so must have v tvoji kolekciji!. Jaz sem že našla nov par in upam, da z mojo pomočjo tudi ti.

Pa začnimo z prvim in sicer mojim najljubšim parom!.


Čevlji, ki se vežejo so ponovno in! Jaz svojega para na takšen način še nimam, ker ne najdem ustreznega, vendar se bom definitivno poglobila v iskanje, saj menim da so res top!. Seveda ne pozabimo da letos prevladuje vinska barva, ampak jaz ostajam pri moji najljubši t.j ČRNI <3. Saj veste kaj pravi pregovor ( malce za hec ) :

'' Pogosto me poskušajo očrniti, ampak nimajo pojma, da mi črna idealno pristaja '' 

2. V modi še vedno ostajajo tako imenovani špičaki v vseh barvah!



3. Versace pa se je odločil, da so tokrat in overknee boots z vezalkami



4. Prada pa meni čisto nasprotno. Za tale modni hit jih je navdušila nemška kultura , filmi ,muzika iz leta 1980.  Mene zgolj zanima ali se da hoditi v tem :P ?




5. Klasični škornji nad koleni ( tudi moji najljubši par )



Seveda so tukaj tudi živalski vzorci kot npr. Leopard, tiger , zebra ipd.




Oglej si tudi moj makeup kanal na youtubu, kjer kmalu prihaja valentinov makeup :









Ni komentarjev:

Objavite komentar