četrtek, 19. februar 2015

Review: Kolekcija lakov

No danes sem za Vas pripravila čisto svežo in nikoli odprto temo t.j '' moja kolekcija lakov ''. V moji zbirki ki se je trenutno zmanjšala, najdeš različne znamke. Tako kot kozmetiko rada preizkušam tudi obstojnost lakov. Moja nekdanja najljubša znamka je Jessica, na kar me je trajanje nekako razočaralo, zato imam trenutno novega favorita in sicer Golden rose <3. Obsedena sem z njimi in mi je kar malo žal da se jih težko dobi v Sloveniji ( vsaj jaz jih nisem zasledila ). Sprva sem jih preizkusila na dopustu ( Hrvaška ), ko sem se kar tako odločila za nakup, seveda je bila tudi cena zelo ugodna :D.


No tole je ta paketek katerega sem nabavila na dopustu ( in najlepši čisto svetlo neon pink pa manjka :P ). Verjetno sem bila ravno v preizkušanju :P. 

1. Je v odtenku 59 dark red.
2. Neon pink ( temna neon- žal nevem številke )
3. Fantastic 162
4. Tole je pa lakec ki poka z bleščicami vendar ni številke :(

No vsi so res super obstojni, se dobro razmažejo in res super barve! Zelo sem zadovoljna z nakupom in sigurno jih bom ponovno nabavila ko zopet odpotujem :P 


No in nato pa k moji veliki kolekciji <3. To stojalo sem dobila na delu ( v salonu), je od znamke izdelkov katero uporabljamo za nego obraza in ker nam je delal gužvo sem ugotovila da je zelo luškan in praktičen zato sem ga tudi vzela a ni res?:D. Znotraj ima ogledalo ter 2 polički in jaz ga bom še okrasila ter dodala mini lučke da bo vse še bolj '' cute '' :P .
Znamke so : Golden rose,deborah,essence,joy,catrice,alessandro,colorama ipd.

Jih je toliko, da vam bom podrobno pokazala v videu, katerega si lahko ogledate na mojem youtube kanalu. Seveda se ne pozabi nanj naročiti, da boš prva obveščena ko bo objavljen!



No in nesmem pozabiti omeniti, da so bile lani zelo v modi neon barve, zato je bila to moja najljubša kolekcija <3. Morala sem si čisto vse naročiti na uradni strani od Jessice, saj so vsa bila limited edition!. Seveda je problem neon lakov ta, da zaradi velike koncentracije barvila ( da je lahko svetleč in obstojen v neon barvi), je obstojnost zelo majhna. Zdržali so mi približno 2 dni, 3ji dan pa so se že začeli luščiti ( na nogah ), eden mi je kar odpadel oz. se odluščil z nohta haha :P. Zato sem jih hitro porabila in zaloga se je zato zmanjšala :( . Vendar jih bom letos spet naročila in Vas tudi obvestila :D! Zato kar zvesto spremljaj Sara's Beautybook še naprej, da boš na tekočem :).


Več pa v videu <3







Ni komentarjev:

Objavite komentar