sobota, 21. februar 2015

Nega suhih in poškodovanih las

Živjo punce!:)
Današnja tema je predvsem nega suhih in poškodovanih las ( predvsem kako negujem svoje lase, ki so točno taki kot naslov članka). Vem da bo zanimalo marsikatero zato se bom najbolje potrudila in vam skušala tudi slikovno predstaviti mojo evolucijo las. Bolje da kar začnem, saj mislim da bo to najdaljši članek EVER! :o

Najprej Vam bom povedala mojo zgodbo in sigurno se bo marsikatera znašla v njej. No moji začetki o revoluciji las, ter povečani skrbi za njih se je začela v osnovni šoli natančno nekje v 5 razredu. Zmeraj sem imela zelo dolge lase vendar zelo redke, na kar sem se naveličala, pa tudi moda se je spremenila sem se postrigla zelo kratko ( do ramen ). In mislim da je bil to velik šok za moje lase, saj sem imela dolge kar precej časa in kar naenkrat brez vmesnih postopkov bum! kar kratke. Od tistega dneva pri frizerki meni lasje niso zrasli do 1. letnika srednje šole!

1. Pravilo: Če se želite iz dolgih las ostriči na krajše, pojdite postopno , torej po 3 - 5 cm , do želene dolžine.!


Želim Vam kot sem omenila tudi slikovno prikazati zato so slike nekoliko starejše :P. No in nato se je začel glavni problem - BARVANJE!. Ker sem si od nekdaj želela biti črna, sem se zato tudi pobarvala in barvala, in barvala, dokler nisem spoznala da mi ne paše in želela biti svetlo rjava, kar mi je situacijo še poslabšalo! Torej že tako niso rasle, nato pa še peroxid in bolj pogosto barvanje, no in vztrajala sem 3 leta, z pravilno nego katero Vam bom sedaj zaupala:

1. izdelek kateri je izboljšal strukturo las je čisto naraven! in se ga da dobiti v vsaki naravni bio trgovini. Dr.Organic hvala !

Cena izdelka je okoli 12 eur, da pa se kupiti še balzam. Izboljša strukturo las, seveda pri rednem umivanju, pa tudi jaz sem si lase z njim prala samo 1x na teden, ker se mi sploh niso zmastili! So pa bili malce oteženi. 

In ker nisem bila v celoti zadovoljna, sem nato v nagradni igri zadela celoten komplet Elseve izdelkov, katere sem redno uporabljala in sem bila zelo zadovoljna! :

V kompletu sem imela balzam,šampon,masko, ter serum 2v1 !. Po tem kompletu so moji lasje končno začeli rasti in resnično sem hvaležna da sem jih uporabila! Priporočam 100%.

Slike so vse moje in realne :)!

No in kot sem omenila imam tudi probleme da so moji lasje redki in tanki, zato si jih niti ne tanjšam ko obiščem frizerja.
2.Pravilo : Redno striženje uničenih konic na 2 mesca!

Suhi oz. poškodovani lasje potrebujejo posebno nego, zato sem kot blogerka bila primorana preizkušati razno lasno kozmetiko in tako sem ugotovila kar mi najbolj ustreza in kaj ne, zato Vam bom v nadaljevanju prikazala vse izdelke katere sem preizkusila in kateri so mi dokončno pomagali do zdravih las!.

3. izdelek TIGI - katerega se spomnite iz objave. V samo 3 tednih sem imela rezultate, tole je moja slika iz testiranja.


4. katerega še vedno vestno uporabljam je OROFLUIDO <3 !. Šampon,balzam in olje mi je pokazalo res najboljše rezultate doslej.



Trenutno pa uporabljam zopet linijo Elvive, vendar posebej za suhe in poškodovane lase. Do sedaj sem uporabljala že dober mesec in moram povedat, da so lasje mehki, dišeči, se zmastijo v roku 4 dneh, vendar zaenkrat izboljšav na konicah ni. Sem pa 50% zadovoljna :).



Na koncu pa Vam prikažem še sedajšnje stanje mojih las :
najnovejša slika :D

 ombre barvana

 sijoči, in tudi konice obnovljene



Upam da boste tudi ve preizkusile kaj od naštetga in podale svoje mnenje <3.














Ni komentarjev:

Objavite komentar