ponedeljek, 2. marec 2015

Zdravanarava.si

Prejšnji mesec sem prejela tale srčkan paketek od zdravanarava.si . Si že slišala za njih? Če nisi naj ti na kratko razložim da je to spletna stran, najdeš jih tudi na facebook strani pod istim imenom, kjer imajo vse naravne, veganske in bio izdelke. Ker zadnje čase prisegam na testiranje predvsem naravne kozmetike so mi poslali na test 3 stvari in sicer : Glineno masko za obraz, celulitko ( za boj proti celulitu ) in svežo, glino v prahu za več namenov ( z njo si lahko ustvariš glineno kopel za telo/ noge ali pa kot oblogo za telo ). Po uporabi naj bi bila koža sveža, očiščena vseh nečistoč in predvsem sijoča in spet voljna! Pa začnimo :



                                                              GLINENA MASKA ZA OBRAZ

Namenjena je vsem tipom kože ; od suhe pa vse tja do mastne in za vse starosti. Najbolj mi je všeč videz in priročnost embalaže. Izgledajo srčkano kajne?. Glinene maske so ponavadi v prahu zato jo je treba pred nanosom zmešati z malo vode, dokler ne dobimo skoraj gosto maso, primerno za nanašanje ( ne sme biti vodena in niti pregosta ).


Tukaj je moj rezultat :

Ko sem nanesla masko je bila še tekoča, nato se je pa strdila in postala takšne barve kot vidite na 1 sliki. Naj povem da je moja koža suha in zelo občutljiva in redko kateri izdelek mi ustreza, tale maska je pa naredila res svetovni rezultat!. Sprva sem bila od odstranjevanja maske malce rdeča ampak moja koža je ostala zelo mehka in super očiščena. Definitivno MUST HAVE vsake punce!



CELULITKO

Celulitko je pa balzam oz. mazilo za prizadete dele kože z vonjem limone. Uporabljala sem ga vsak dan 1 teden, izključno pred fitnesom, ker sem res želela hiter in opazen rezultat. Predvsem sem se želela znebiti rahle nabuhlosti, ki jo imam ob strani na stegnih. Koža je bila po uporabi zelo mehka in gladka, kar je super , vendar ostalih sprememb, da bi celulit izginil pa ni blo :/. K zmanjšanju celulita mi je največ pomagal fitness in vse vaje katere izvajam.



GLINA V PRAHU

Vrhunec razvajanja pa sem dosegla z tole super glino v prahu. Imela sem občutek kot da sem bila prerojena. Naj razložim :P . Najprej sem si naredila kopel, saj glina deluje tudi očiščevalno, torej kot antioxidant in čistilec vseh nečistoč v telesu. V banji sem bila približno 20 minut in nato sem vse sprala iz sebe in se namazala z navadnim losijonom. Koža je bila zopet zelo gladka, mehka, dišeča in počutila sem se lahko. Nato sem čez 1 teden si naredila kopel za noge iz gline in seveda enak super rezultat!. Resnično sem zadovoljna in končno nekaj kar učinkuje hitro :P

Na sliki so tudi natančna navodila, ki Vam pomagajo pri pripravi.




Na kratko: zelo sem zadovoljna, nobenih alergijskih reakcij, kar je seveda najbolj pomembno, koža je po uporabi mehka in gladka, vsi izdelki so naravni in zelo praktični. Na koncu sem dobila zraven še 2 darilca in sicer glineno ploščico za masažo pod tušem in super podstavek za svečko!.

Vse izdelke si lahko pogledate in naročite TUKAJ : http://zdravanarava.si/





Ni komentarjev:

Objavite komentar