ponedeljek, 9. marec 2015

Ecco Verde

Živjo punce!:) Pred mano je spet naloga testiranja in sicer tokrat pa imam en veeeeeeeeeeeeelik, res velik paketek iz Ecco Verde. Kot sem omenila v prejšnji objavici, testiram te dni naravne izdelke, saj želim ugotoviti kako se obnese na moji občutljivi in suhi koži. Pa začnimo :)

ECCO VERDE je spletna trgovina v kateri najdete prb. 5600 izdelkov naravne kozmetike mednarodnih blagovnih znamk. Najdete lahko vse od krem, šamponov, šmink, balzamov pa še več. Vsi izdelki so naravni iz dragocenih bio-olj in rastlinskih surovin, ki so v večini pridobljena iz nadzorovane biološke pridelave. Pokukaš lahko TUKAJ !!
Naj omenim še to da je na vsakem izdelku tudi certifikat, da je to res naravno, bio in NI TESTIRANO NA ŽIVALIH! Kar ima zame res velik pomen.


Prvi izdelek katerega sem testirala je znamke LAVERA in sicer šampon z aloe-vero za občutljive in suhe lase. Najraje vedno preizkusim izdelke za občutljivo kožo/lase, saj tako najhitreje razberem njihov učinek.


Nanesla sem ga kot vedno to počnem z vsemi šamponi, na mokre lase in 2x obvezno. Naj povem da je vonj res močan in grozeeen ( zame ). Nisem si predstavljala da bo aloe vera ali karkoli je še poleg od sestavin tako groznega vonja. Med ostalim pa so bili lasje res gladki in po 2 tednih so bile konice končno malce izboljšane. 


Najbolj slavni CRAZY RUMORS balzam za ustnice je seveda moral priti tudi k meni


Imam ju v okusu sladoleda in pa še enega iz čebeljega voska. Oba sta res top! Ustnice resnično nahranita z vsem in okus je pa tudi omamen. Po uporabi so ustnice mehke,gladke in končno ne več suhe! Definitivno priporočam vsem ki imate suhe ustnice. Na voljo pa imate zelo veliko okusov!
Zraven pa sem dobila tudi Automatic natural lipliner v odtenku BROWN. Pigmentiranost je res dobra in tudi obstojna. Moram priznati, da je tale naravni svinčnik za usta bolj obstojnejši kakor vsi v drogerijah :D.


LAVERA- krema za občutljivi tip kože


 

Naslednji izdelek sem izbrala kot del vsakodnevne nege obraza in sicer kremo, katero nanašam tudi pod ličila. Po nanosu sem na obrazu začutila malce zategnjenosti, nato pa se je vse lepo posušilo in koža je ostala mehka. Brez nobenih alergijskih ali srbečih reakcij!. Super, pa še zelo priročna je, tako da jo lahko vzameš kamorkoli s sabo:).


Naslednja 2 izdelka sta CMD krema in pa maska za obraz.


 

Kremna piling maska je kot nalašč za tiste z mastno kožo, pa tudi tiste z suho ali občutljivo. Kajti ne samo da deluje čistilno kot vsak piling, ampak veže nase vse globlje nečistoče in deluje tudi razkuževalno, kot maska pa zgladi celotno kožo. Super kajne? 
Tale kremica pa mi je naredila malce reakcije in sicer po 1 uri uporabe me je začelo kar malce srbeti, zato sem jo morala odstraniti.


LAVERA - KREMA ZA ROKE

No verjetno je tole izdelek katerega vzamemo povsod vse ženske. Jaz jih zelo rada testiram, saj še vedno nisem našla '' prave ''. Krema za roke je z okusom pomaranče in je res zelo močnega vonja!. Sama nimam rada tako močnega vonja, saj mi nato začne smrdeti. 
Se zelo hitro vpije in ne pusti mastnih rok, kar je res super! Kajti pri vseh opravilih nemoreš imeti mastne roke še 1 uro, ker ti nato vse pada iz rok in ničesar ne moreš početi. Testirala sem jo 2 tedna in poleg tega da se hitro vpije me ni nič ostalega navdušilo. Roke sem imela še vedno suhe in grobe.



LAVERA - BIO milo za roke.


No tega izdelka pa nisem še preizkusila. Lahko pa povem to, da sem se pri izbiri izdelkov odločala na podlagi ocen, ki so pri večini artiklov, ter mnenj uporabnikov. Mnenja za tole milo so bila da je zelo odlično, ne draži kože, primerno za večkratno umivanje in pa zelo poceni.
Edino kar sem naredila je to da sem ga povohala in zopet ima aloe-vero,ter tisti nadležni vonj, zato me malce odvrača da bi ga preizkusila. Ga pa preizkuša moja babica namesto mene in Vam v kratkem poročam kako se je obneslo :)


VSE IZDELKE NAJDETE NA  http://www.ecco-verde.si/ !!
Poštnina je normalna, pa tudi izdelke dobite v rekordno hitrem času. Danes naročiš, jutri pa že dobiš :) nekako takole gre.








Ni komentarjev:

Objavite komentar