torek, 10. marec 2015

ADIJO HERPES! V SAMO 5 DNEH

Prepričana sem, da se sigurno vsaj 70% ljudi bori z herpesom, kot tudi jaz. Zato Vam bom današnji članek napisala prav o tem. Sama problemov nisem imela do 3 let nazaj, nikoli ga nisem imela pa tudi znakov ne, zato sem bila prav presenečena ko je prišel. Sedaj Vem, da ga bom imela celo življenje in seveda je potrebno vedeti kako ga uničiti.


Nekaj splošno o herpesu :

- Poznamo tip 1 in tip 2. Obe vrsti lahko povzročita okužbe kože, sluznic, oči, možganov ipd. Po okužbi najprej nastanejo drobni mehurčki napolnjeni z bistro tekočino. Velikokrat spremlja tudi zatekanje, če so to usta, nam zateče celoten predel kjer se bo pojavil herpes. Za tem sledi pok teh mehurčkov in bistre tekočine, katera nato preide v kraste. Pomembno je, da se v času mehurčkov ne poljubljamo oz. dotikamo, saj smo takrat kužni !.
- Pa brez skrbi, čisto vsak ga ima v telesu, vendar je odvisno od dejavnikov ki ga sprožijo da izbruhne. Zelo rado miruje in deluje potuhnjeno.

Sprožilni dejavniki:
- Stres, menstruacija, bolezen ali prehlad, padec imunosti, ipd.





ZDRAVLJENJE


Pravijo, da so domači naravni recepti najboljši!. Povsod boste prebrale, da učinkujejo : čaji, paste, olja, česen ali čebula ipd. Jaz pa Vam bom zaupala moj skrivni recept, kateri pomaga pregnati herpes v samo 5 dneh !.

- Prvi dan, ko začutite ščemenje ali srbenje takoj nanesite zobno pasto ( jaz uporabljam iz lekarne zelo močno za beljenje zob ), ki ga dobite v lekarni. Herpesa se ne dotikajte in uporabite palčko za ušesa!
- Drugi dan : uporabite SIKAPUR GEL ( dobite ga v lekarni ), dokler tekočina ne poči in oteklina popolnoma ne izgine.
- Tretji dan: SIKAPUR GEL ali ČRNI ČAJ ( namočite v vodo vrečko in nato z vrečko mažete po prizadetem delu )
- Ćetrti dan : običajno se že dela krasta, zato do konca uporabite RIBJE MAZILO,ki ga tudi dobite v lekarni. Tudi tega nanašajte z palčko
- Peti dan : RIBJE MAZILO , do 3x na dan, jaz sem mazala skozi dokler ni popolnoma izginilo.




To sta najbolj učinkoviti stvari proti herpesu, vendar je potrebno začeti z uporabo takoj ko začutite značilne znake. Običajno pred tem zdravljenjem je meni trajalo kar 2 tedna, dokler ni popolnoma izginilo, groza kajne!?. Vendar, če imaš omejen čas in se ti kam mudi, ter ga ne želiš imeti, je potrebno hitro ukrepati.


Za konec pa Vam povem še, da je potrebno ves čas intenzivno skrbeti za imunost. Najbolj domači recept je med in čaj ( svetujem BELI ČAJ, saj deluje kot antioxidant in razstruplja telo, je sicer grenkega okusa vendar se z medom pomeša ). Pa veliko sadja in zelenjave:) Srečno!



Ni komentarjev:

Objavite komentar