ponedeljek, 30. marec 2015

E.L.F , NYX in L.A GIRL!

Verjetno se spomnite zadnje objavice paketka iz http://www.destinationpretty.si/ katerega sem prejela nedolgo nazaj? No sedaj sem končno vse preizkusila in tukaj Vam predstavljam moje mnenje in vtise o izdelkih :).


Znamko e.l.f poznam samo iz youtuba od raznoraznih makeup blogerk, seveda sem slišala same dobre stvari in bila kar precej razočarana nad tem, da se je ne da pri nas dobiti. Na kar sem pokukala na destination pretty, ter ugotovila da jo imajo! uaau presrečna sem bila res :). Prvi na vrsti so bili seveda čopiči. Kar 3 sem si prilastila in sicer : E.l.f blending eye čopič, essential eye crease in pa studio small tapered brush .


                                                                    SMALL TAPERED BRUSH


Tale čopič je primeren za senčenje z bronzerjem pod ličnicami in fiksiranju pudra pod očmi. Jaz sem preizkusila natanko tole ( fiksiranje ) in moram Vam povedati, da je tale čopič FENOMENALEN proti ostalim!. Vzame toliko pudra vase in ga v celoti nanese na želen del, torej pod oči, kar povzorči resnično fiksacijo ali prekrivnost podočnjakov. Do sedaj sem testirala in uporabljala raznorazne, vendar tega ne zamenjam za nobenega več!. Naj še povem da so ščetine tako mehke in primerne za umivanje z šamponom.


EYE CREASE IN BLENDING EYE ČOPIČ


Essential eye crease čopič(1) je primeren za senčenje oči v predelu pregiba veke in ustvarjanju smokey eyes tehnike. Tudi tale je izreeedno mehek in nanese celotno senčilo na oko, barve na njem pa skoraj ne ostane! Ja prav si prebrala, niti črne . Uaaaaauu kajne?
Blending čopič pa sem uporabila dodatno za zabrisovanje nanesenega in tudi ta me ni razočaral!

Cena je tudi ugodna od 2,95 eur do največ 5 eur pa nekaj! 



Naslednji na vrsti je bil NYX mat lipgloss. Za tale rdeč močan odtenek sem se odločila na podlagi ocen in mnenj ostalih blogerk,pa tudi ker sem želela enega v odtenku rdeče, saj so me ostali razočarali.


Odtenek je res prečudovit, a da obstojnosti sploh ne govorim. Nanesla sem ga za fora doma in z njim preživela celoten dan. Toliko se je vpil in ostal MAT vse do konca, da sem mislila da imam na ustnicah papir haha :P. Vendar res sem bila tudi tukaj pozitivno presenečena. Ko sem ga odstranila ( z res mučnim odstranjevanjem,saj je izjemno pigmentiran ), so mi ostanki ostali še naslednji dan. Definitivno eden mojih najljubših glosov in sigurno bom še kakšnega naročila.



L.A. GIRL PRO CONCEAL


Tukaj je še korektor znamke L.A girl in sicer imam ga v odtenku CLASSIC IVORY ( opazila sem da ga ni večn a zalogi, bo pa sigurno kmalu ). Želela sem preizkusiti korektor kateri bi lahko uporabila tudi za osvetljevanje obraza. Na sliki je izgledal zelo svetel, vendar ni zato ga žal nisem mogla za to uporabiti. Sama po sebi imam temne ( viola ) podočnjake in tale korektor mi jih je povsem prekril. Edini minus je embalaža, saj ga hitro zmanjka in res se moraš namučiti z stiskanjem da kaj '' prileze '' ven. Drugače pa priporočam za vse z temnimi podočnjaki :)


 Vse izdelke dobite --> TUKAJ <-- 

Nikar ne spreglej moje naslednje objavice o prehrani, vajah v fitnessu, ter vse do popolne postave :)







Ni komentarjev:

Objavite komentar