torek, 2. december 2014

TOP 3 NOVEMBER FAVORITES!

Vem da je preteklo kar nekaj časa od moje zadnje objavice na blogu, žal sem zelo zasedena pa vendarle najdem vseeno čas za Vas :). Ukvarjam se z makeup tutoriali in snemanjem, predvsem pa z sestavljanjem novega projekta katerega boste videle v letu 2015! Danes pa Vam predstavljam moje top 3 izdelke meseca novembra!


1. Victoria's secret Amber romance losijon za telo : Omamno dišeč losijon primeren za vse vrste kože. - 60ml . Nanesemo ga po tuširanju v malce večji količini po celotnem telesu. Je dokaj obstojen in zato primeren tudi za večerne izhode pod kakšno romantično oblekco :P 




2. Victoria's secret Beauty Rush voščena barvica za usta : Prvič sem testirala šminko oz. barvico v voščeni obliki, namreč bila sem zelo skeptična nato pa zelo navdušena :D. Šminka je res zelo obstojna ( nisem niti presenečena nad njihovimi izdelki ) , da bolj mat učinek, lahko pa dodate čez njo tudi glos za bolj svetleči in svež učinek

3. Victoria's secret brazilke : Udoben in nadvse mehek material njihovih hlačk , naredi še bolj udoben občutek na koži. Vzorec je izredno lep in po pranjih se ne poškoduje ali zbledi.


Vse izdelke VICTORIA'S SECRET najdete na Slovenski facebook strani 
 Sexy little things



Ne pozabite me spremljati tudi na youtube kanalu :
https://www.youtube.com/channel/UCJYobjyZuGkAdPHUX8YZQIw









Ni komentarjev:

Objavite komentar