sobota, 6. december 2014

Review: Eos jajčka in krema za depilacijo

Že zelo super poznana eos jajčka povsod po svetu so zopet prišla v moje roke. 
Tokrat sem zopet testirala 2 njihova nova produkta, eden kateri me je največ navdihnil je seveda lip balm z okusom jagode!. Končno sem dočakala njihovo kremo za depilacijo z '' okusom '' vanilije. Sama osebno ne maram vanilije, ker ima izredno močan vonj pa tudi po določenem času zbledi in lahko začne smrdeti. Ker pa je žal zmanjkalo kreme brez vonja in okusa, sem se pa le odločila za tole, saj me druge niso lih pritegnile :P


Takole nekako izgleda prikupna embalaža od 207ml ( kar velika ) z simpatičnimi vzorci in kar je še najboljše zelo enostavno iztiskanje!. Kremo sem nanesla kar na suho kožo v nekje srednji količini na moje pazduhe, ter takoj pričela z britjem. Kar me je presenetilo je res to da je bila koža izredno mehka in najbolj pa NIČ VONJA PO VANILIJI!. Še ves dan so moje pazduhe dišale po kremi. Primerna je namreč za vse kože in jo lahko uporabljate za suho ali pa mokro britje. Vsebuje maslo, aloe vero, ter vitamin E in C -> glavni povzorčitelji mehke in ne razdražene kože :)! Super zadevica, jo res priporočam vsem z občutljivo kožo kakor je moja, pa seveda tudi ostalim ! Dobite jo po dostopni ceni samo na http://www.eosadria.si/ 


No naslednja izdelka pa sta seveda moja najljubša :D ! Jajčkaaaaaa hehe !. No drugega že poznate sem sigurna, je z okusom jagode nič kaj posebnega. Prvi pa je z okusom kokosovega mleka mmmmm omamno se sliši kajne :P . Sem zelo velika ljubiteljica vseh izdelkov z kokosom ( razen mleka :P ), saj ima res omamen in privlačen vonj. Vsi balzami so narejeni iz naravnih sestavin, v njem najdete tudi shea maslo in vitamine E in C kakor pri kremi, tako da tudi nahranijo suhe ustnice. Zagotavljajo 99% naravnih sestavin brez parabena,petroleja , glutena in vazelina !



No moram povedati še, da so jajčka majhna kot nekje žogica za pinkponk in so zelo priročna za v torbico, skratka povsod vas lahko spremljajo :) Že to je en veliik plus, poleg tega da ne vsebujejo vseh tistih škodljivih sestavin!

Vse izdelke in še več dobite na http://www.eosadria.si/ , kjer je poštnina BREZPLAČNA!


Ni komentarjev:

Objavite komentar