torek, 9. december 2014

OCENA: COLLISTAR SELF-TANNING SERUM

Poletja je konec in tako tudi naše super zagorele kože. Pomembno je da kožo v teh suhih in mrzlih dnevih dobro vlažimo, saj se hitro suši in nam povzroča neprijeten občutek. Ne pozabite si narediti piling! No, večina ima podobne probleme kakor jaz in sicer z belo poltjo, ter hitra izguba zagorelosti.
V teh '' temačnih '' dneh bi lahko nenehno uporabljala solarij, pa vendar je zelo škodljiv in ker imam bolj bledo polt se me tudi barva težko prime tako da je ubistvu samo uničevanje telesa in izguba časa pred izpostavljanjem.

Že kar nekaj časa sem oklevala in razmišljala ali bi si kupila samoporjavitveno kremo/serum/kapljice/tablete , brskala po vseh možnih straneh in brala ocene, ter tudi sama povprašala o collistarjevi trenutno najbolj popularni kremi :D . Sprva sem mislila da je krema ampak sem ostala presenečena.


Kupila sem ga v drogeriji/parfumeriji beautique v Portorožu po zelo ugodni ceni. Doma sem skrbno prebrala navodila, ter kaj vse vsebuje. No tale prikupna embalažica skriva magične kapljice ( ja , tole je serum ), ki delujejo po določenem času. Dovolj sta 2 iztiska za 1 nogo, jaz sem uporabila malce več in prišla lepo enakomerno porjavela. Po nanosu je treba počakati 1-2 urce, da prodre do vašega pigmenta. Izgleda pa nekako takole :


Nikar ne mislite, da imate takšno barvo po nanosu. Kar mi je najbolj ustrezalo je tole da se zelo hitro vpije v kožo in NE PUŠČA SLEDI , niti na oblačilih kaj šele na telesu :)! super kajne. 
Sama sem preizkusila kar nekaj stvari za samo porjavitev kot npr. Peno od Matisa, ki je bila res katastrofalna, kot tudi spray tanning ( ko vas posprejajo z barvo npr. slavne kardashian :P ) . Po parih poskusih sem skoraj obupala ampak sem zelo srečno da sem se vendarle odločila za COLLISTAR <3 V parih objavicah lahko zasledite da imam kar nekaj njihovih izdelkov in sem zelo zadovoljna :)

Tukaj objavljam še sliko kako sem izgledala prej in kako potem!: )


Nisem ravno ujela prave svetlobe ampak razlika je očitna. Enakomerna porjavitev in nikjer '' sledi '' . Zelo pomembno je da enakomerno razmažete barvo po celotnem predelu telesa, še posebno pri kolenih in komolcih !

Collistar izdelke dobite v  Mullerju, beautique in tudi na click2chic.si !







2 komentarja:

  1. to bo pa treba sprobati, glede na to, da sem tudi sama neizmerno bleda :/ čez kolko dni pa potem ta serum še enkrat naneseš? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej meni je zdržalo 2 tedna, oz. nevem v 3 tednu sem se depilirala pa je zginlo, sem pa nanesla sedaj ponovno in imam že 1 teden :D tudi ko se tuširaš in brišeš ni flekov :D vredno res :)

      Izbriši