torek, 23. december 2014

OCENA: PAKETEK MAKEUP REVOLUTION 2

Ker sem strastna ljubiteljica kozmetične znamke MAKEUP REVOLUTION, katera je uradno iz Amerike, sem tokrat spet prejela paket presenečnja iz licila.si :)! Zelo sem se ga razveselila saj veste kako rada se šminkam in vse tudi posnamem :P . No pri testiranju se je malce zavleklo, saj sem hkrati morala ocenjevati tudi druge proizvode, pa sem en dan le namenila in se posvetila samo tem izdelkom:)

Najprej bom začela z paletko korektorjev, kateri so zame zelo pomembni pri zakrivanju nepravilnosti :P



Paletka iz 8 odtenkov korektorjev z ogledalom. Odtenki so od najsvetlejšega, pa vse do srednje temnejšega. Vse sem testirala, saj sem z njimi prekrila in osenčla obraz. Svetle sem uporabila za prekrivanje podočnjakov, ter kapilar , temnejše pa za osenčenje obraznih linij kot npr. optično zožanje obraza, ličnic ipd. Moram Vam povedati da so še kar dobro obstojni, le temnejši niso bili ravno temnejši kot sem mislila da bojo.

Nato sem prejela tudi paletko Definition makeup, ki pa so 3 pudri v prahu in so namenjeni tudi za senčenje oz poudarjanje obraza.


Prav tako trije odtenki in hkrati ogledalo. V tole paletko sem se pa zaljubila, saj so barve res zelo obstojne in tudi lepo pride do izraza! Priporočam vsem, ki si rada na hitro popravite makeup ali pa za tiste ki si rade poudarjate lička :)!

Sem tudi ljubiteljica šmink, še posebej teh v voščeni obliki kot barvice in sem zato prejela tudi eno luškano roza barvico oz. jaz ji rečem kar šminka :P
Je tako obstojna, da sem jo zvečer komaj snela z ustnic in se ne hecam! Všeč mi je odtenek in obstojnost, je tudi MAT in to me je najbolj razveselilo. Če bi rade bolj drzen videz pa lahko dodate čez njo tudi GLOSS kot sem ga tudi jaz. Takrat pa se mi je zazdelo da je spremenila barvo :P ( p.s gloss je prozoren )


Na tej sliki imam uporabljeno paleto korektorjev , definiton in super wow šminko :D! super prekrivnost kajne? :) 



Ker se bliža čas novega leta in vseh bleščečih stvari,ter oblek sem dobila tudi tole prelepo senčko v zlati barvi ! Tudi z njo sem zelo zadovoljna in jo bom uporabila v naslednjem makeup tutorialu, tako da boste lahko same ocenile obstojnost!:)




In nazadnje pa sem prejela še tole črno voščeno šminko, je pa edina stvar ki je nisem testirala, ker nisem ljubiteljica črne šminke. Tako da Vam neznam povedati. Jo bom pa testirala za PUSTA definitivno :D ! Izgleda pa srčkano kajne :D <3


Upam, da Vam je bila današnja objavica všeč in upam da sem Vam pomagala pri izbiri:) Sem res izredno zadovoljna z znamko MAKEUP REVOLUTION in imam od njih skoraj vse, pa mi še ni dovolj :P.

Vse lahko najdete na licila.si ! <33













Ni komentarjev:

Objavite komentar