petek, 26. december 2014

KEUNE: OCENA ŠAMPONA IN BALZAMA

Linijo Keune ste verjetno že opazile v mojem videu, kjer sem si z njimi uredila lase, ter ga na željo sledilke posnela. Če si ga še niste ogledale, si ga lahko tukaj :

https://www.youtube.com/watch?v=3PUvb4wPKGo !!

Kot obljubljeno je tukaj še ocena najbolj priljubljene znamke v salonih.

Keune izhaja prvotno iz Nemčije, vendar je zelo razširjena po skoraj celotni celini. Sedaj jo lahko že dobite na Nizozemskem, Ameriki, Franciji, Madžarski, Hrvaški ipd. Podjetje ima pa sedež v naši državi v Ljubljani. Znana je predvsem po negi las, je pa najbolj prodajana in uporabljena znamka v frizerskih salonih - od tod sem se tudi navdušila nad njimi. Ker sama zelo rada preizkušam nove stvari in proizvode, sem se tokrat po OROFLUIDU odločila za KEUNE.

Šampon ultra mild - daily use, je namenjen vsakdanji negi las, predvsem pa :
- mastnim lasem,
- tistim, ki si lase perete pogosto,
- za vse vrste las,
- posebna linija tudi za tiste lase, kateri so nagnjeni k prhljaju.


Jaz imam suhe lase, katere se zelo rade lomijo in zato moram biti zelo previdna pri ravnanju z njimi. Bodisi likanje, pranje ali česanje. Verjetno sem spregledala oz. mislila da, ker je dnevni šampon bo zdržalo dlje, vendar sem se zelo zmotila. Šampon ima kot glavno sestavino vitamine, kateri lase vlažijo in jim povrnejo vse kar izgubijo ob vremenskih razmerah ali pa pri likanju,kodranju,lakiranju ipd. Ker so moji lasje tanki in z njimi nimam večjih težav, mi ta šampon samo situacijo še poslabša. Drži mi nekje 3 dni ko si lase operem in nato se mi zmastijo kot še nikoli! Naj povem, da nikoli nisem imela mastne lase, po pranju z šamponom ali balzamom pa obupno!


Balzam je iz enakih sestavin in njegova glavna lastonst je da lase zgladi in omogoča razčesavanje. Kot sem že zgoraj navedla, je tudi balzam zelo dobrega vonja in tudi omogča enostaven nanos, sicer lase nekako okrepi, ampak mi prav nič ne pomaga. Po 3 dneh so moji lasje mastni in zelo izsušeni, imam pa občutek tudi kot da bi bili težki. Ne priporočam za suhe in tanke lase!




Mislim, da sta šampon in balzam primerna samo za tiste, ki si perete lase bolj pogosto in tiste ki imate probleme z mastnimi lasmi. Obstajajo še ostale vrste iz te linije kot npr. proti prhljaju, obnova oz. repair, kot tudi samo za oblikovanje pričeske.









Ni komentarjev:

Objavite komentar