četrtek, 8. januar 2015

DECEMBER 2014 FAVORITES


Ker sem velika ljubiteljica ličil ( kot ste verjetno že opazile :P ) in zelo rada odkirvam in preizkušam vse mogoče izdelke, tudi tokrat nisem mogla mimo tega brez da bi si kaj novega kupila. Na podlagi tega sem tudi izbrala moje top izdelke meseca! Začela bom kar z prvim in sicer Contour kit oz. paleta korektorjev za prekrivanje, risanje , senčenje delov obraza!


1. Revolution - Cover & Conceal je paleta korektorjev v različnih odtenkih, kot ste jo že spoznale v enem izmed mojih objavic, kjer je objavljena tudi podrobna ocena. Najboljša prekrivnost in res zelo super barve, katere se da dobro zabrisati in uporabiti za ralične namene. Definitivno priporočam:)

2. Revolution lip power je šminka in glos v enem, najdete lahko različne odtenke, jaz sem si izbrala anticipate it! Šminka je MAT in izredno pigmentirana, glos pa doda zelo visok sijaj:)


3. Collistar samoporjavitvene kapljice oz. magic drops. Tudi tale izdelek ste že zasledile na objavi in je ena izmed mojih najljubših izdelkov meseca decembra!. Še vedno ga uporabljam in resnično ne pušča madežev, barva je pa ravno pravšnja!:) Za več o samporjavitvenem serumu pa si lahko preberete TUKAJ !! <-- KLIK <3

4. Katy Perry - Killer Queen parfum. Sama nisem še nikoli preizkusila parfumov iz njene linije, pa vendar me je toliko navdušil tale iz njene nove kolekcije, da sem ga takoj kupila. Vonj je dokaj močan in zelo obstojen, na meni je zdržal 6 ur in naslednji dan sem ga še vohala :). Priporočam za tiste katere ne marate preveč sladkih vonjav.


5. Nakit blingbling. Seveda pa nemorem nikakor mimo prečudovitega nakita znamke blingbling, katere nosim v outfit videu, ki si ga lahko ogledaš tukaj: https://www.youtube.com/watch?v=RKvpgCB8eFo&app=desktop ! klikklik <3



Tako tole so moji najljubši izdelki meseca decembra :D !! Kmalu za tem pa sledi video o mojih najljubših izdelkih celotnega leta 2014 :D !!! Sledi mi in ne spreglej !

















Ni komentarjev:

Objavite komentar