ponedeljek, 25. januar 2016

OCENA: DERMALUXE LASH SERUM

Podaljševanje trepalnic je resda lepo, pa vendar lahko imate ob nepravilnem podaljševanju tudi posledice. Tole objavo bom napisala z namenom da Vam pokažem mojo izkušnjo in ob tem ali mi je serum sploh pomagal. Predvsem poudarjam, da ne pišem tole z nobenim namenom, da bi katero koli ki to delo opravlja užalila ampak samo o svoji izkušnji !.

PODALJŠEVANJE TREPALNIC

Sama sem se z tole tehniko srečala natanko 1 leto pa pol nazaj, ko sem jo prav tako ravno preizkusila. Trepalnice sem si podaljšala z znamko xtreme, ki je zelo poznana in prva znamka trepalnic na Slovenskem tržišču z sedežem v Ljubljani. Podaljšala sem si jih 2x in nato zaradi slabega rezultata odnehala. Kako so moje trepalnice izgledale Vam bom spodaj slikovno pokazala.


 Moje trepalnice pred podaljševanjem z maskaro


in nato seveda po podaljšanju, ko mi jih je že par odpadlo. Kot vidite so tudi moje trepalnice se zelo zmanjšale in podaljšane so bile zelo zlepljene.






DERMALUXELASH SERUM


Je namenjen rasti trepalnic, s katerim kratke,šibke,krhke trepalnice postanejo daljše,gostejše in močnejše v 4-6 tednih, prav tako preprečuje lomljenje trepalnic. Pomembno je, da si najprej pred nanšanjem seruma očistimo predel okoli oči in nato 1x dnevno (najbolje zvečer ) nanesemo serum. Tukaj so moji rezultati v 5 tednih in pol.


Moja opažanja, ter mnenje : Sama menim da mi serum kaj dosti ni pomagal, morda so moje trepalnice res malce zrasle, ampak so še vedno zelo tanke in krhke. Največ težav imam z maskaro, ker moram res veliko plasti nanesti da dosežem določen volumen.

Sedaj preizkušam drugačno metodo in sicer ricinusovo olje, ter še en serum katerega prav tako hvalijo in upam da bom z njim dosegla želen rezultat. Več o drugem serumu Vam bom povedala malce kasneje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar