četrtek, 7. januar 2016

NEGA BLOND/SVETLIH LAS

Ohranjanje sveže barve ni šala. Blond oz. svetli lasje zahtevajo tono vzdrževanj, saj se z vsakim ponovnim barvanjem ali svetlenjem lasje dodatno posušijo in uničijo. Prav tako je izgled takšnih las še pomembnejši saj se na njih opazi vsaka majhna sprememba v strukturi las. Zaupala Vam bom moje naljubše blond-boosting šampone,balzame in maske.


NEGA BLOND OZ. SVETLIH LAS





Izdelke katere sem uporabljala, uporabljajo tudi znane zvezdnice kot so sestre Kardashian, Paris Hilton in še mnoge druge. Da se jih dobiti tudi v Mullerju ali pa na spletu. Vas zanima o čem govorim? Tukaj sta 2 top izdelka za blond lase, katerima definitivno ne smeš reči ne!


1. TIGI BED HEAD DUMB BLONDE SHAMPOO
Šampon za obnovo posvetljenih las  je namenjen prenovi kemično prekomerno obdelanih las. Popravi poškodovane lase in zmanjša lomljenje las, seveda jih tudi dodatno krepi in doda sijaj. Po uporabi tega šampona so bili moji lasje resnično izboljšani, vendar brez balzama ni šlo.
CENA: 15,50€ ( na micnagospodicna.si). Dobite tigi tudi v Mullerju.

2.TIGI BED HEAD DUMB BLONDE VIOLET TONING SHAMPOO
To je dodatni šampon z katerim sem zbijala rumen ton, kateri je izbijal na površino. Enakomerno razporedi barvo po celotni dolžini in preprečuje dodatno razbarvanost. Lasje so po uporabi mehkejši in gladki, doda tudi lesk!. Priporočam ga vsem katere se borite z rumenim tonom na vaši blond barvi. 
UPORABA: Pustite na laseh delovati do 10 min, odvisno od želenega efekta. Jaz sem pustila 3 minute saj sem želela samo uničiti rumeni podton in nato sem dobro sprala.
CENA: 18€ ( micnagospodicna.si )


Balzam lahko uporabite katerikoli. Jaz Vam pa definitivno priporočam tole masko! Prav tako za suhe lase, tudi temnejše!.



3. MASKA LE PETIT MARSEILIAIS s karitejevim mlekom in medom.

Maska je za suhe in poškodovane lase (vse vrste las ). Z še dodatnim karitejevim mlekom (kot vemo je karite že sam po sebi zelo hranilen in za večnamensko uporabo) in medom dodatno lase obnovi in nahrani. Masko nanesemo na koncu in pustimo delovati 3 minute, nato speremo. Rezultati so vidni že po 2-3 pranjih.
CENA: 5,50€ (Merkator)


Seveda pa nikakor ne smemo pozabiti na kapljice,spreje,serume,silikon za lase!. Za dodatno zaščito pa sem uporabljala 

OROFLUIDO ELIXIR 25ML :   -> TUKAJ <-

Lahko pa uporabljate katere koli serume, exlixirje in kapljice.


                                                     

Ni komentarjev:

Objavite komentar