petek, 3. julij 2015

COPPERTONE - olje za porjavitev

Hej :) Ker ravno dopustujem in nam vreme očitno ni toliko naklonjeno, sem s seboj vzela eno super zadevico katera mi je pripomogla k hitri in enakomerni porjavitvi. Te zanima podrobneje? Preveri spodaj o čem govorim in kako deluje :)

COPPERTONE


Z znamko coppertone sem se srečala pred natanko 4 leti, ko sem ga kupila ravno iz istega namena kot pišem sedaj. Ko sem bila majhna, torej v otroštvu smo bili tudi s starši pogosto na plaži, lahko rečem pogosteje kot sedaj, pa vendar .. :P Je bila moja polt zelo temna, bila sem čokoladno rjave barve takoj, ko sem se pojavila na soncu. Z leti se je to zmanjševalo in postala sem bolj bela. Sprva je bilo to zaradi težav z železom, kateri mi je padel že v 7 razredu Osnovne šole, ampak sem kasneje to uredila in se stanje ni izboljšalo, zato sem se sprijaznila z dejstvom da bom pač bolj bela.

Olje sem kupila kot omenjeno pred 4imi leti v Millerju z istim okusom ( kokos ) mmm omamno diši, jaz sem resnično '' mahnjena '' na zadeve s kokosom, zato sem si ga tudi izbrala. Takrat je imel zaščito in sicer 2 če se ne motim. 

Za ponoven nakup sem se odločila pred 2 leti, vendar sem ga zelo težko našla, saj se je embalaža spremenila, ter tudi sedaj zaščite nima.




Ker sem zelo bela kot to že veste, sem najprej začela tako da sem si nanesla kremo z zaščitnim faktorjem 15 ( katerokoli ), sama imam najraje, če je v razpršilu saj se te enakomerno razporedi po telesu. Nato sem si nanesla olje in ga enakomerno razmazala in bila 10 minut s sprednjim delom na soncu, ter 10 minut zadaj. Nato sem šla v vodo, ter ponovila postopek.

POMEMBNO! ko začutite pekoč učinek ali kakršnokoli srbečico je potrebno takoj prenehati z uporabo olja, ter se umakniti v senco ( za tiste bolj bele ). 
Za bolj pogumne pa : lahko si nanesete samo olje, vendar ne priporočam.
Na koncu Vam bom še slikovno pokazala mojo polt pred uporabo, ter po uporabi :)


   
PRED UPORABO                                                         PO UPORABI ( 2 DNI )


Upam da je vsaj malo razlike vidno, na desni sliki sem zmanjšala svetlobo samo za 4% , da se vidi razlika saj ni prava svetloba. Ponavljam to je po samo 2 dneh sončenja in rezultat je že delno viden. Jaz že komaj čakam nadaljno uporabo, da vidim ali mi bo končno uspelo '' zagoreti '' :)





en sončen pozdravček 




Ni komentarjev:

Objavite komentar