ponedeljek, 6. julij 2015

CATRICE ALL MAT - tekoči puder

Naslednji izdelek katerega sem testirala pretekli teden je iz področja makeupa. Želela sem malce spremeniti svoj tekoči puder, katerega enostavno obožujem in uporabljam že sigurno dobro leto je od Maybelline inifinmat. Vanj sem zares zaljubljena, saj je edini ki na mojem obrazu ni pustil sledi, tudi če se zbriše z obraza ob potenju ipd. ne pusti sledi in kar mi je najbolj všeč je prekrivnost!.

No  Catrice all mat puder sem prvič videla nedavno v enem youtube videu in se mi je zdel cenovno ugoden, ter po videnem zelo super zato je pristal tudi v mojih rokah. In tukaj je končna ocena.


CATRICE - ALL MAT 




Kot veste sem si najprej kupila puder v odtenku 020 in kot ste nekatere pisale, je res bil tudi zame pretemen, zato sem se odločila za odtenek svetlejši ( ni najsvetlejši ). Lahko izbirate med odtenki od 010 - 030.


NANOS : zelo lepo se nanese, še lažje razmaže, vendar se hitro vpija tako da je treba res pohiteti in dobro razmazati
OBSTOJNOST : zelo obstojen na obrazu, tudi ob znojenju, res mi je zdržal od jutra do večera.
PREKRIVNOST : čisto vse je prekrilo na obrazu, tako da se ni kaj za bat :P
BARVA: no tukaj, pa so zopet nastale težave. Ne vem ali je razlog, da so vsi pudri narejeni na oranžen ten ali pa pač je moja koža presvetla. Namreč zopet se mi je zgodilo da je bila tudi 015 malce pretemna ( tudi ko sem čez dala bel matirni puder ), je odstopalo od vratu in sicer vleklo na oranžno. S tem sem bila zelo razočarana, saj so me vse ostale zgoraj naštete stvari zelo pozitivno presenetile in navdušile.
CENA: cenovno je zelo ugoden.


Poskusila bom še z matirnim pudrom iz iste kolekcije, morda se bo s  tem barva na obrazu le spremenila, če pa ne bom ostala pri Maybellinovi podlagi.








3 komentarji:

  1. Sama ga tudi uporabljam, sicer najsvetlejši odtenek 010, ker sem res zelo bela. In ja, je super, vse prekrije, je dobro obstojen, ampak se pa tudi meni naredi isti problem, da mi pri vratu malce odstopa in vleče na oranžno :/ Zdaj se sicer trudim, da ga je pri vratu čim manj, da potem vse skupaj lepo prekrijem s suhim pudrom, sem jih pa že goro zamenjala, pa mi je do zdaj ta najbolj odgovarjal, ostali so bli pretemni za celoten obraz :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. se strinjam ravno tole je problem. Probaj tega katerega jaz obožujem : maybelline affinimat številka pa je najsvetlejša in je res top top !! je zelo tekoč, je pa v tubi. ti res lahko zagotovim da je najboljši, za čez pa uporabljam od essence bel mat puder.

      Izbriši
  2. meni catrice kozmetika za ličila nasploh ni všeč. Ne blusher, in ja pudri vlečejo na oranžno...
    Laki za nohte so pa super od te kozmetike.

    OdgovoriIzbriši