sreda, 11. januar 2017

MEDCOLL prehransko dopolnilo za kožo

Velikokrat se mi ponavlja, da me ljudje nenehno sprašujejo v čem je skrivnost oz. kaj uporabljam za tako lepo kožo? Vprašanja s katerimi se soočam se navezujejo večinoma kot v pomoč ostalim, ki se spopadajo z aknami/ mozolji, ogrci, mastno kožo, ki se sveti ipd. 
Sama nikdar nisem imela problemov z kožo na obrazu, razen tu pa tam kakšnih majhnih mozoljčkov, ki izbruhnejo ob vsaki spremembi v telesu ( hormonski ipd ).

Ključ je v negi in ohranjanju elastičnosti kože. Moja koža je, lahko bi rekla normalna, vendar če jo ne zaščitim postane suha in zato ji namenjam veliko pozornosti in dodatne nege, da ji zagotovim čim boljšo strukturo in jo ohranim zdravo.

MEDCOLL je prišel v moje roke pred natanko 2 meseci, sprva sem bila skeptična o izdelku, saj ga nisem poznala, nato sem podrobno prebrala vse o samem izdelku in nekako me je prepričal. Ker imam alergijo na sojo ( v preveliki količini ), so mi ta izdelek odsvetovali, zato sem ga testirala na fantu, ki ima res probleme z kožo in mozolji na hrbtu. 

No kaj to sploh je, boš izvedela v nadaljevanju.





MEDCOLL derma, je naravni prehrambeni dodatek ( v kapsulah ), ki  spodbudi telo in mu omogočijo, da samo proizvaja več kolagena, katerega nujno potrebujemo. S staranjem ga počasi izgubljamo in kot posledica se začnejo kazati tudi prvi znaki staranja. S pomočjo kolagena, dvignemo raven hyaluronske kisline in hkrati zaščitimo naše celice pred prostimi radikali, ki povzročajo prezgodnje staranje.

Priporoča se pri ženskah v starosti 25+ , pri moških lahko tudi malce prej.

POZITIVNI UČINKI

- Pomaga učvrstiti kožo, pozitiven učinek ima na celotno telo ( kolagen ima vpliv na normalno delovanje kože, hrustanca, zob in dlesni).
- Ni testirano na živalih, ne vsebuje glutena, je iz 100% naravnih sestavin.
- Bogato je tudi z vitaminom C in E.
- Pomaga zgladiti gube, ponujajo tudi paket za ženske v menopavzi in za moške.

Več o samem izdelku si lahko preberete na njihovi spletni strani http://medvital.si/index.php/ .
Cena enega paketa je 44€ , v kateri je 60 kapsul za 1 mesec, saj se jemlje 2x dnevno.

REZULTAT PRED IN PO JEMANJU



Razlika je očitna! v samo mesecu dni, se mu je stanje vsaj delno izboljšalo. seveda pa sedaj nadaljuje z uporabo in upam, da bo težavica popolnoma izginila :D


Ni komentarjev:

Objavite komentar