sobota, 31. oktober 2015

OCENA: Essence bronze paletka

Essence ALL ABOUT je nova kolekcija senčil za oči, v kateri vsaka paleta ponuja 6 različnih barv. Kolekcija predstavlja palete : bronze , nudes , roses, greys in vintage ( čeprav mislim da sem zasledila tudi smokey ). Vse od svetlih do srednje temnih, ter zelo temnih barv, v kombinaciji sijočih, metalik ter mat efektov.

Pa začnimo pri prvi paletki in sicer BRONZE


Tole najbolj ''nežno'' paletko sem si izbrala iz razloga, ker doma nimam skoraj nobene ki bi predstavljala dnevni makeup oz. nežne barve. Obožujem večerni makeup ( smokey ), zato moje paletke doma temljijo na ravno takih barvah.
Pri njej me je najbolj navdušila pigmentiranost, zaradi katere sem bila sprva za nakup zelo skeptična, vendar že po samem testerju sem bila navdušena. 


Samo poglejte si tele barve, predvsem tiste z bleščicami so res dobro pigmentirane in opazne!. Že komaj čakam da ustvarim look z tole paletko in seveda delim z Vami.

Cena paletk je zelo nizka okrog 4 € in jo definitivno priporočam vsem :)







Ni komentarjev:

Objavite komentar