nedelja, 9. avgust 2015

POSH medaljon

Živjo damice, kot veste sem nedavno prejela paketek presenečenja od znamke POSH. Kaj točno se skriva v škatlici boste izvedele v današnji objavici.

Na kratko o sami znamki POSH, ter kaj to sploh je, za vse tiste ki jo še ne poznate.

Kot pravi Hana ( oblikovalka znamke posh, ter prav tako samega nakita) , je POSH nastal leta 2014, z namenom da bi ustvarili modno, kvalitetno blagovno znamko - to je nakit z zgodbo. Gre se namreč za medaljon, v katerega vstaviš čarme in ploščice, ki imajo zate nek pomen in predstavljajo tebe, tvojo življenjsko zgodbo, hobije,... Izbiraš lahko med razno raznimi čarmi ( od sreče, živali ,.. pa vse do vere ipd. ).


Medaljon je poseben po tem, da ko ga enkrat sestaviš in zapreš, ni dokončno zaprt ampak se lahko njegova vsebina kadarkoli dopolnjuje/ spreminja. Zato jim pravi Hana tudi živi medaljoni.





Sedaj pa k moji škatlici. Kaj natanko sem si sestavila? No ker sem dobila priložnost sodelovati z čudovito znamko in ker mi malenkosti pomenijo veliko, sem sestavila medaljon za eno najbolj čudovitih oseb na tem svetu, ki mi pomenijo največ. Mojo mami <3. Želela sem ga podariti njej v namen, da ve da bo najboljša mami za zmeraj, ter da jo bom vedno spremljala tudi če nebom vedno ob njej!




Moj medaljon vsebuje :

- Medaljon srce z kristali,
- Črke : B, E , S ,T
- čarm MOM v srčku
- čarm angelska krila : kot znak duha, ter sreče


Zraven je dobila še posebno posvetilo.



In danes ga je že ponosno nosila :)





Rada bi se zahvalila ekipi POSH, za prečudovit medaljon, tudi v maminem imenu.


Svoj medaljon si lahko sestaviš  ->  TUKAJ <- !

                Vtipkaj še kodo za popust : SBB10




Ni komentarjev:

Objavite komentar