sobota, 16. maj 2015

L'oreal Paris NEW collection

Živjo punce! Kot ste verjetno že zasledile na mojem facebook blogu, sem si nabavila nekaj iz nove kolekcije kozmetike L'oreal. Gre za čisto nove kremne, ter senčke v prahu , novi umetni nohtki ki so podobni tistim že znanim samolepljivim, ter maskara wing. Si morda že kaj preizkusila, če še nisi pa definitivno preberi tole objavico, morda te zamika k nakupu.


L'OREAL PARIS - PALETTE NUDE 2


La palette nude 2 , je nadaljevanje paletke 1 , če se jo spomnite je čisto majhna z samo parimi senčkami, ki so prišle samo v test in očitno se je res obneslo. Sedaj so paletko močnoooo povečali in dodali vse odtenke. Ja paletka je iz kremnih senčil, kar mi je res zelo všeč, so pa tudi zelo zelo obstojne barve. V njej najdeš čisto vse kar je primerno za dnevni makeup ! :D

cena : 12 €


L'OREAL WINGS MASKARA


Tale izdelek ste sigurno že večkrat zasledile, vendar naj povem da je tudi ta izdelek čisto prenovljen. Maskara je narejena iz 2 stranskih ščetin za povečanje volumna. Ena stran je manjša in je za sp. trepalnice, druga stran pa malce večja in z večji razporkom za zg. trepalnice. Sama po podaljševanju trepalnic imam zelo zelo malo svojih in nobena maskara mi jih ne reši kot tale!. Definitivno priporočam vsaki z podobno izkušnjo !

cena : 8,90 € ( znižana )


L'OREAL PARIS COLOUR RICHE PRESS ON NAILS


No zadnji izdelek pa je res čisto novi na tržišču pri Lorealu. No sprva sem mislila uau končno nekaj bolj ugodnega od navadnih press on nailsov, in zato kupila par paketkov, pa vendar ... No res nisem razumela zakaj je toliko presledkov med designom oz. vzorcem!?!? Prvo sem pomislila da sem kaj narobe naredila pri lepljenju pa vendar se je izkazalo da ne. Tile so me razočarali pri samem izdelku kot je vzorec in tile '' prostorčki '' , ostali paketki od French manikure pa ne in so čisto isti kot vsi ostali press on nails :D !

cena : 3 €






facebook : Sara's beautybook
instagram : sarablewsom



Ni komentarjev:

Objavite komentar